skip to Main Content

Λαμπάκης Μιχαήλ

Αρμοδιότητες:

α) Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, του Περιβάλλοντος και ειδικότερα:
– Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά
– την επίβλεψη εργασιών και έργων προστασίας περιβάλλοντος, Πρασίνου

β) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού καθαριότητας, που βρίσκεται στο Δήμο, σε κατάσταση καλής λειτουργίας


Λουγιάκης Ελευθέριος

Αρμοδιότητες:

α) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στο Δήμο και αναλυτικότερα των Τεχνικών Έργων και την εποπτεία και ευθύνη συνεργασίας του Δήμου Γαύδου με Τεχνικές Υπηρεσίες οποιουδήποτε Φορέα που να αφορά σε Μελέτες και Επίβλεψη Έργων, Εκτέλεση Έργων Οδοποιίας, Εκτέλεση Κτιριακών Έργων, Εκτέλεση Έργων Υπαίθριων Χώρων, Εκτέλεση Έργων Ηλεκτροφωτισμού, Δικτύων, τεχνικών Συνεργείων, Προγραμματισμού και Οργάνωσης Μελετών – Επίβλεψης έργων.

β) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στο Δήμο, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

γ) Την ευθύνη της Συντήρησης και καλής λειτουργίας των γεννητριών του Δήμου, του Ελικοδρομίου, της Διαχείρισης Υλικών, της παρακολούθησης Καυσίμων & Οχημάτων.

δ) Την ευθύνη για τη διανομή ΚΕΑ.

ε) Το συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας.

στ) Την επίβλεψη του πάσης φύσεως προσωπικού του Δήμου.

ζ) Τη μέριμνα για την ύδρευση και το φωτισμό του Δήμου.

η) Την παρακολούθηση της νομοθεσίας και τις δράσεις για τα αδέσποτα και ανεπιτήρητα ζώα.

θ) Την αναπλήρωση της Δημάρχου σε περίπτωση απουσίας της

Μαραβελάκης Σταύρος

Αρμοδιότητες:

α) Οικονομικών θεμάτων και ιδίως:
I. Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου – Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων

II. β) Την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης.

β) Τις ενέργειες για τις συντηρήσεις των οχημάτων


Τσιγωνάκης Εμμανουήλ

Αρμοδιότητες:

α) Αναπληρώνει επικουρικά τη Δήμαρχο στο νησί.

β) Συνεπικουρεί τον αντιδήμαρχο Λουγιάκη Ελευθέριο σε ζητήματα πολιτικής προστασίας

Back To Top